Alice i underbyxorna.

3D-bio igår dååee..
Tror att 3D-effekten kommer bli bättre om några år, för igår var jag inte så imponerad.
Men hörni, jävlar vilket 3D-party det blir i framtiden för kolla vad jag "råkade" få med mig på väg ut från salongen....




Idag är jag sjuk. har hållt på att bli sjuk sen helgen och har försökt att motverka det, men det gick inge bra så nu sitter jag här hemma ensam.
Dricker te och har värmefläkten på bastu-inställningen på.
Dock gör det bara att jag svettas och snoret bara rinner.

Fick en elräkning igår. Den va skittråkig.
Dubbla siffran från förra gången.
DAMN YOU VÄRMEFLÄKT! (men å så underbar du är ändå...)

Har sagts
Kluddrat av: Matillda

Åå jag ska skvallra. NOT :D

2010-03-10 @ 17:56:16
din blogg eller nåt annat kul: http://enterthemworld.devote.se
Kluddrat av: Big Dejn

Ge mig ett paaaaaaaaar :D

2010-03-12 @ 10:12:58

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0