Det snurrar i min skalle..... Jag undrar...

Det snurrar i min skalle..... Jag undrar om min hjärna kommer samarbeta med nån av mina andra kroppsdelar snart eller bara go with the flow? Senaste tiden har den bara krashat för internminnet inte räckt till. Ska jag skaffa en backup, eller lämna in den på lagning? Jag var idag på Ingelsta shopping. Vilket ställe va?! Jag fattar inte varför inte fler shoppar där än vad det är! Det är stort, fräscht, har dom butikerna som man oftast går in i på stan ( h&m, Gina tricot och din sko), käk, GRATIS toaletter och massa käkalternativ!!! Dessutom så finns alla dom där snygga skorna från i höstas som är på rea fortfarande, kvar där fast i rätt storlekar, inte bara 42:or kvar!!! Ingen köper dom för det är bara ingrodda lantisar som åker dit, jag vet inte hur många rutiga flanellskjortor jag såg där, och då var det inga balla oversizeskjortor på fashionistas, nejnej bra tjockisar med odal-kepsar och overallsbyxor. Hell jä!! Dessutom är hårfärgen på icamaxi 20 spänn billigare än samma märkte på hårvårdsbaren i stan. Me Love Ingelsta. Ps: det är gratisparkering med.


Har sagts
Kluddrat av: oli & luc

vilken gullig header du har! :)

2010-03-30 @ 01:28:56
din blogg eller nåt annat kul: http://seko.blogg.se/
Kluddrat av: sara

jag är den ingrodda lantisen, som dessutom tycker det är topp att ha med bäbis dit. det är BARNVÄNLIGT oxå :)

2010-03-31 @ 09:38:48
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0