Goddag! Jag sitter på jobbet och klyver. S...

img_6807 (MMS)

Goddag! Jag sitter på jobbet och klyver. Skulle egentligen börjat på en peruk till Ussa idag, men behöver hjälp, och The boss är inte här idag, så jag tvättar gamla peruker istället! Nu börjar det dock kurra i magen eftersom jag bara hann slänga i mig ett äpple till frulle. Undrar vad det blir  för käk? Antagligen kyckling med nudlar.. Kanske ska jag klyva spicey hot idag? Fast kyckling med nudlar på spicey kostar 60 kr och på Ica kostar det 30... Fan. Jag är ju så trött på ICAs käk. Vi får se hur det blir.


Har sagts
Kluddrat av: Matillda

Håret är äkta såklart.

2010-03-31 @ 12:51:23
din blogg eller nåt annat kul: http://enterthemworld.devote.se

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0