Hööö

Igår när jag tänkte blogga, loggade jag in med min gamla mailadress utan att tänka på det, och kom till min gamla blogg. Jag blev jätteförvirrad för den hette "jagklyver.bl"...osv, och jag tänkte "VA FAN, VEM HAR VÅLDTAGIT MIN BLOGG OCH BYTT NAMN PÅ DEN!?!?!?!?!!?! Det tog minst 15 minuter innan jag insåg att jag loggat in med fel adress. Wierd.

Idag var det en sjukt lång dag, men jag fick mycket gjort kändes det som.
Hann bl.a. hämta ut mitt nya pass:

HAHA, jag ser livrädd ut.

Sen har jag tvättat peruker, jobbat på min testperuk, sorterat och städat hyllor med hårgrejer på och tvättat handdukar.
Sen skulle jag köpa fika-tillbehör och gå upp till Ussa och fika.
Det blev salta kex och ölkorvar.
Ussa tyckte inte det passade till kaffe.
Jag tyckte inte att kaffet passade till ölkorven.
Sne gick jag hem och tänkte över min hälsa.
Eller nä det gjorde jag inte, nu ljög jag.
Lite kanske jag tänkte på det, när jag kollade på Biggest Loser. Vem gör inte det?
Idag var en lång jävla dag.
Jag ska kanske ta och försöka gå upp tidigare imorrn, så jag får gå hem från jobbet tidigare...
Måste tydligen jobba på lördag nu också. Typiskt.
crappy shit.

Har sagts
Kluddrat av: Jocke

Så det blir inget sthlm nu alls.. där ser man.. dissa oss bara..

2010-03-18 @ 17:29:20
Kluddrat av: Kalle med stort K

Du ser ut som en sån där bosnisk ligist!

2010-03-27 @ 10:21:09

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0