tjabba

Idag skulle man släcka i en timme, jag glömde det.
 Att vrida fram klockan kom jag ihåg, gjordet nyss, duktig som fan.

Jag funderar på att klyva morgondagens käk redan nu, men insåg att det är bättre att svälta nu och bakisfrossa imorrn.

Jag blev kvarlämnad att dö bara för att jag böjde mig ner för att byta skor, när jag ställde mig upp hade mina vänner klyvt iväg på efterfest och jag fick skamset gå hem.
Ja, när jag ringde dom så sa dom ju att jag fick komma, men det var ju ändå åt fel håll.
Det är klart jag fick komma.
skitsamma så var det en kul kväll, jag gjorde bort mig lite lagom, johan gjorde nästan bort sig, Ussa försökte göra bort sig och Mucken gjorde inte bort sig alls.
Linnéa strippade lagom. jag gick på världens minsta toa ihop med tre pers, varav en okänd, och nu är klockan mer än va den va förrut.
Jag undrar vad livet går ut på och varför man måste äta varje dag, det är ju jättejobbigt.
Ibland är livet svårt, och ibland är det lite lättare.
Oftast är det knöligt och allt klyver sig när det kommer till kritan, and the show must go on.
Vi är som vi är och som vi är, är blott en villa.
Idag är ingen vanlig dag för det är... jo det är en vanlig jävla dag.
hejhopp hare gött eller svettigt.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0