Tjenatjena

Hejhej
Idag är jag lite kass i buken, jag tror det beror på curryn till lunch.
Annars är jag (känns det som) påväg att bli sjuk igen (jippiiii).
Har ont i halsen lock för öronen och litervis med snor i näsan och halsen, så jag knaprar bisolvon skickligt och dricker mycket vatten, vilket innebär många toa-turer vilket är jobbigt och besvärande eftersom min toa fortfarande bara går att spola om man fyller på vatten med duschslangen först i behållaren.

Annars har det varit en sjukt händelserik dag.
Nej, nu ljög jag. Eller?
Jag fick slut på saker att göra på jobbet.
skulle gå på stan med ussa, men när jag kom ner dit så var det enda vi gjorde va gå igenom stan utan att ens gå in i nån butik, sedan klyva en chailatte på expressohouse och sen ta en spånka hem till mig.

Iofs stannade vi till på/i polishuset så beställde jag ett pass, för mitt hade ju tydligen gått ut.
Ska ju klyva Amerika så man lär ju behöva ett pass.
Sen utnyttjade ussa mitt solarium som finns i källaren och jag tvättade kläder.
Nu ska jag kissa för 16:se gången på 2 timmar sen ska jag inte dricka mer vatten och gå och lägga mig.
HEJ.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0