ajajaj i magen.

Jag har magknip, kan inte bajsa. Försöker rapa och fisa hela tiden men det går inte så bra.
Sen när jag väl får ut en fis så luktar den så in i helvete.

Igår var jag skitsnygg.
Jävligt synd att jag inte har nån bild.
Hade en snygg tröja från H&M och leopardtights, och håret uppsatt i en boll mitt på huvet (JA jag fick faktiskt upp håret fast det är kort i nacken och på sidan, hårspary is the shit)
Gick på en fest som i princip hade slutat, på Konstantinopel.
Pratade med folk, sen gick mina vänner till Hugo, men inte jag ?! Wierd.
Jag följde med några till den övergivna byggnaden mittemot FMG.
Där klättrade vi in och utforskade lite. Det va skitläskigt.
Sen klättrade två killar upp på ett jättejättehögt tak och då gick jag hem.

Hade magknip igår också. Jätejobbigt. nu ska jag kolla på Sher Genius och dricka vatten.
*Herrå*

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0