En helt vanlig dag i Norrköpings vackra stad.

Vaknade mycket tidigt, men somnade om och försov mig ändå.
Kom till jobbet 20 över 8 och jobbade flitigt.
Tog Lunch med Muck, vi köpte käk på Ica och satte oss i kärleksparken.
Allt var frid och fröjd tills vi PLÖTSLIGT blev attackerade av 100 änder och fiskmåsar, och ni som känner mig vet ju att jag är LIVRÄDD för när fåglar flyger över en, och detta gjorde dom i typ 20 minuter.
Dom flög inte ens en halvmeter ovanför mitt huvud. jag hade panik, och Mucken filmade.
Till slut tog Mucken en mugg Cola och slängde på en and.
Det var rätt elakt, men han hoppade i och badade direkt sen. Det var lite impulsivt.

Sen gick jag tillbaks till jobbet och jobbade lite till, för att efter jobbet sen gå hem till Mucken.
Hon blev sur för jag inte läst hennes tankar och tagit med käk.
Vi utforskade hennes balkong från hennes fönster och insåg att där gick det ju inte att komma ut. Så bjöd hon på en Bacardi Breezer och så då gick vi in till stan och käkade på Fräcka (se bild nedan).
Kollade lite i butiker o dä.
Påvägen tillbaka tutade 3 bilar på oss, och en alkis som vi mötte på vägen pekaed på mig och sa: "DU HAR JU FÄRGAT HÅRET! DET VA DÄRFÖR JAG INTE KÄNDE IGEN DIG!"
Jaha, eller så va det för att du aldrig träffat mig förrut och är full? Alkisar drar aldrig upp gylfen.
Om jag va en alkis skulle jag dra på mig dom mysigaste mjukisarna när jag skulle ut på stan o va full.
Whatever, så kom vi hem till Mucken och hängde en stund.
Sen gick jag till Arbis och hängde en stund igen.
Sen gick jag till PorrSara och ähngde ett par minuter.
SEN gick jag hem.

Imorrn ska vi åka till Motala och städa och inreda lägenheter som norrköpingsfolk ska bo i under Teaterbåten.
Alltså inte under en båt, utan under tiden "Teaterbåten" spelas.
Sen är det tydligen en liten audition på kvällen.
Sen blire FÄÄÄÄÄST.
Hejhej

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0