EXITED!

Idag var jag på rättegång, det tog hundra år och va skitläskigt.



Imorrn åker jag och Boussan till Stockholm och ska sova hos The Bingert-family, och sen på morgonen åker vi till New York!!!!!!!!
WIIEIIWIIWIIEIIEIEIEE!!!!
Har packat idag. kolla.

NEJ, jag tänker inte ta med mig mer än så. Det är ju en SHOPPINGweekend ;)
Och JA, det är en svart MAGVÄSKA med nitar på överst. Palla ha axelväska om man ska dundershoppa.
Magväska=sköönt.
Nu ska jag ringa Mamma!
PUSS

Har sagts
Kluddrat av: Diana

ååååhhhhh.. jag önskar jag också kunde följa med!! ha så fasansfullt roligt och köp gärna nåt till moi om du hittar någe;) POUUZZ<3

2010-05-18 @ 21:17:32
Kluddrat av: Matillda

uppdatera!!!!!!!!..

2010-05-30 @ 23:12:00
din blogg eller nåt annat kul: http://aname.webblogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0