HEJ HOPP GUMMIpenis.

Jag är fortfarande i lite lätt chocktillstånd, men det börjar repa sig.
Jag tog igen mig med att jobba 12-timmarspass 2 dar i rad.
Puh.
Imorrn ska jag börja astidigt så jag får gå tidigare.
ska försöka komma upp ur sängen... imorse gick jag nästan upp vid 6. Vaknade av en knölig dröm och märkte att jag antagligen sovit med öppna ögon för jag va helt torr i ögonen. Dock tvingade jag mig själv att somna om då jag får börja vid 10 om jag vill.
Men jag tror jag ska försöka börja vid 8 imorn..

Jag har inte träffat Boussan på nästan en vecka.
Det är inte normalt. Hon jobbar över, jag jobbar över.
Det sjuka är att hon har inget heltidsjobb ens. Hon har bara dömycket att göra jämt ändå.

Måste boka tvätttid, min lägenhet behöver tvättas.
ibland önskar jag att jag hade en städerska. Jag skulle fan behöva det.
Det ser helt jävla förjävligt ut här.
jag ska fan ta en bild.

Jag har en tendens att lägga kläder på golvet. att bara klä av mig och inte lägga det där det ska va.
Jag tror det är magneter i alla mina kläder och i hela mitt golvet, så dom bara dras till varandra.
Ja så måste det va.
Fast... dom där leopardmönstrade grejerna på soffan och det grön-blå-svarta nere till höger är nyinköpta kläder. oanvändna. VARFÖR ligger dom på golvet.
WHY!? Jag fattar inte.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0