Hurra!

Efter 2 dygn magknip och förstoppning har jag nu lyckats bajsa! Det var underbart, förutom lukten (men det får man väl leva med, så äre).

Hemkommen från Hugo, mycket tidigt, eftersom folket där inte va mycket att ha (mest viken-folk, vilka jag helst inte konverserar med då jag inte är dyngrak, vilket jag inte var/är).
Nu sitter jag och pratar med mig själv och tänker gå och lägga mig med frisyren uppsatt som den är och hoppas på att den håller till imorrn så jag slipper göra om den (dragit ihop allt i en boll mitt på huvet med tusen hårklämmor i nacken, där håret trots allt ÄR FÖR kort, men jag vägrar inse det).

Jag gillar långa paranteser (som om ni bryr er, och vill veta mer, men ändå är här en jävla parantesjävel, bry).

Har sagts
Kluddrat av: diana

bryr bryr. pUSS

2010-05-15 @ 17:56:54

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0