Last day before take-off...

Jag hängde med min nya pojkvän...

Folke is tha maaan!

Så hämtade jag min goodiebag från Sofies Mode...


Skitsöt resväska från Epic, halmhatt topshop, solglajjer topshop, smink maybelline, trosor hankypanky, tuttejp och minttabletter från Hollywood nåt, hårfärg från garnier (som jag tänker ge till Ussa om hon vill ha den), MEN BÄST AV ALLT!.....................................................

EN BAGINBOX-ROSÉ!

Nu ska jag färga håret rödare än rödast och ta en glas rosé så jag kan somna fortare för imorrn ska jag gå upp vid 3. På morgonen.
SES I NEW YORK!
BYEBYE!

Har sagts
Kluddrat av: Diana

najs najs najs najs najssss!!!! och jävlar vad söt bebis folke är. hälsa han det.

2010-05-19 @ 19:10:30
Kluddrat av: sara

folke hälsar tack till diana :D förresten matchar ju han med goodiibagen:)

2010-05-20 @ 10:59:45
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0