Mat.

Jag hatar att laga mat.
Jag drar mig alltid att laga mat tills jag är så hungrig så jag inte står ut och så blir det bara nåt ihopslängt skit som jag äter bara för att det går fort.
Det är tråkigt.
Nu blev det yoghurt med müsli och tomat o gurka och mozarella. Japp.
bara för att det går fortare än att steka kyckling och koka nudlar, vilket faktiskt också går jävligt fort, men tydligen inte snabbt nog för min smak idag.

Nu sitter jag och kollar på norska hollywoodfruar och saknar Maria Montazami.
Här är en fin bild på pappa från förra veckan när han hälsade på mig på jobbet och jag klippte honom.

Titta va fin han blev.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0