Men..

Asså jag läser massa balla bloggar, och blir jätteinspererad till att skriva ett mega-super-duper-inlägg, men när jag väl sitter här och kluddrar så kommer inget skoj.
I have lost my mojo.

Ussa är borta?
Har inte sett eller ens känt lukten av henne sen vi kom hem från US and A.

Sitter och sipprar vatten ur en gammal vattenflaska.
Har en sjukt bra Bh på mig idag. den är perfekt.
kanske ska duscha? jag gjorde ju det igår. men det är väl nåt man gör varje dag för att inte börja mögla antagligen.
Jag drömde inatt att jag skulle fixa håret på en afrikansk tjej som hade haft en peruk fastsydd på huvet, ni vet så där som dom gör i top model typ, och hela hennes hårbotten va full med blått grönt och vitt mögel.
Det va döäckligt.

Skulle egentligen åkt till gbg igår och hälsat på Diana, men det blev inte så den här gången heller. så går det när man shoppar som en dåre.

Det attackregnar med jämna mellanrum.

Undrar verkligen var ussa håller hus?

Matillda har gjort slut med Stoffe.

VET NI VAD SOM HAR HÄNT.
Jag har fått världens tönt-crush på Justin Biebers låt Baby.
JAG VET.
Det är fruktansvärt och terrible, men jag kan inte hjälpa det.
Den är ju så bra.

Min bh är skön.
Hejdå

Har sagts
Kluddrat av: sara

Folk som tycker om justin bieber SUGER Liza, nej!

2010-05-30 @ 19:05:14
din blogg eller nåt annat kul: http://designbyekberg.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0