NEW YORK, NEW YORK...


Jag och Boussan på flyget till New York.

Just anlänt i New York, Ussa är snygg och fräsch efter resan och posar fint.

Jag gör mig redo att hoppa på bussen till hotellet.

När vi kom till hotellet så fick vi en drink (3 starka jävlar för att va mer exakt) och hungriga och trötta som vi va efter resan så blev vi pangfulla och drog ut på stan,
Här går jag mellan våra nyfunna kompisar Linda och Vicky!


På morgonen efter gick vi upp jättetidigt (jetlag) och köpte frukost  och gick till Central Park och käkade upp den!
DET VAR JÄTTESOLIGT VÄDER, och jättejättevarmt!

Tog en taxi till SOHO, många gula taxibilar var det..

Shoppat lite, den här bilden gillar ussa av nån anledning(?) den är rätt trist.

Ussa i en nyinköpt jumpsuit från Forever 21.

Ussa på Times Square!

Nästa dag käkade vi på ett brutal-amerikanskt hamburgerställe, när vi tog en "apetizer" vilket visade sig vara vara den här stora tallriken propfull med "tato tots", typ kroketter, som man doppar i superflottig ost.
vi blev mätta bara på den, och sen när burgarna kom fick vi ännu mer chock! ALLT ÄR MEGASIZED.


Sista dagen åkte vi till brooklyn för att kolla in några coola second hand-butiker, och OM vi hittade grejer!! ni skulle bara veta, vi gjorde asballa kap där!
Det fanns många coola väggmålningar där också.



Sen åkte vi hem! Här är våra kompisar Linda, Vicky och Josefine, som alla tre åkte helt ensamma men hängde tillsammans.
Nu är jag jättetrött och har bauta-jetlag. Muck kommer snart förbi och klyver med nåt att käka åt mig. det är naaaajs.
Det känns som klockan är 9 på kvällen för jag råkade sova i bilen hem förrut.
böööh.

Vi hade fett kul iaf! HI5 Boussan!

Har sagts
Kluddrat av: sara

OHHHH JAG ÄR AVIIIIISSSSSSSSSSS!!!

2010-05-24 @ 19:37:51
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0