PALLA ORKA

Jag hatar att skriva i koder. Så därför tänker jag inte göra det.
Ser på facebook att Jimmy har en ny tjej.

Får ont i magen, vill kräkas, gråter, ja i princip samma känslor som när vi gjorde slut förrutom en.
Sorgen är inte den samma, jag känner mig mer arg.
Jag vet inte hur jag känner mig.
Jag kan inte säga att jag känner mig arg på just en person, så jag kanske inte är arg, men jag har den känslan som arghet framkallar.
Det darrar i hela kroppen och jag slår på saker klipper sönder papper och lyssnar på surfin bird med the trashmen.
Jag vill verkligen inte framstå som psycho-exet. Jag vill VERKLIGEN INTE DET.

Jag hade inte varit tillsammans med nån på flera år innan Jimmy.
Jag blev störtkär samma kväll vi träffades.
Jag älskar honom.

Han har gått vidare.
Inte jag.

När vi gjorde slut frågade han "men hur känner du, känner du att det är nån chans att försöka fast det är jobbigt nu, eftersom vi aldrig hinner ses?"
Jag svarade att jag inte trodde att det va nån chans.
Då sa han att han tänkte att han ville försöka ifall jag ville men eftersom båda tvivlade att det skulle funka gjorde vi slut.
Vad hade hänt om jag sagt att jag vill försöka?
För om sanningen ska fram så ville jag verkligen att det skulle funka.
Jag älskar honom så himla mycket, och jag tänker inte ta tillbaka det.

Jag försöker verkligen verkligen glömma honom.
JAG FÖRSÖKER.
Jag tänker på alla negativa saker om honom, alla problem.
Men ALLT går att vända till positivt!
Även dom värsta sakerna!

Hur i helvete ska jag komam vidare?!
Jag trodde han va the One.
THE ONE.

Innan honom hade jag inga känslor, jag drog hem olika killar varje helg och brydde mig inte ett skit om dom dagen efter, aktde mig som in i helvete för att bli kär, pga av att jag vet hur jag blir.
När jag inte är kär beter jag mig som en jävla översittare som försöker va rolig och bryr mig inte ett skit om andras känslor.
När jag är Kär blir jag en ballong proppad med hormoner som spricker hela tiden och sen blåses upp igen.
Jag hatälskar känslan av att va kär för jag kan inte kontrollera mig själv men det känns så skönt när man får lyckorusen.Pirrpirrpirr....

Just nu darrar jag av känslor som jag inte vet vad det är.
Arg? Ledsen? Glad? Jag tror det är allt på samma gång, så därför vet inte kropppen hur den ska göra.

(Ni som läser, jag försöker alltså här trösta mig genom att analysera mig själv)

När vi gjorde slut var jag uppenbart Ledsen.
Men den här känslan.. känslan jag får när jag ser att han har en annan tjej han kallar älskling, när han för 3 månader sen sa "jag älskar dig" till mig...

Det är väl helt normalt att skaffa en ny efter att man gjort slut, grejen är den att jag gör inte sånt här så jag vet inte!

Han har förändrat mig, jag känner mig inte som samma människa jag var innan jag träffade honom.
Alla märker det.
Jag tror jag var nära att få sparken på jobbet när vi gjorde slut.
Jag var inte samma människa som dom anställde.

Nu svettas min kropp.
Jag HATAR min kropp idag. Den är inte okej. Inte på nåt sätt.

Jag önskar verkligen att jag inte brydde mig ett jävla skit.
Det är ju inte som han hittade en ny tjej innan vi gjorde slut och dumpade mig för henne.
Det skulle vart värre.

Jag blir svag när jag tänker på honom.
Varje gång jag ser att han är online på facebook hugger det till i magen.
Ska jag skriva nåt till honom? Tänker han på mig ibland?
Nej, om jag skriver nåt till honom så blir det bara fel och jag framstår som psychoexet.

Jag vill verkligen kunna skriva "Lycka till med nya tjejen", eftersom jag vill att han ska va lycklig, men jag är för självisk för det.
Så om jag skriver det vilket jag gör nu, så får ni ta det på ett ironiskt sätt.
Sorry men det är argkänslan som får mig att skriva så.
Lycka till.



ca 2 timmar senare.

Nu kom jag på en sak!
var det jag som inte var tillräckligt på?
När vi va ihop kändes det som jag var FÖR på och att jag var tvungen att lugna ner mig, men nu när jag tänker efter..
Han kom och hälsade på mig typ tusen gånger, jag va hos honom 3 gånger. 3.
Han har typ tusen saker kvar hos mig. kläder saker. Jag lämnar eller glömmer inte mina saker hos folk så det gjorde jag inte hos honom heller.
Han trängde sig in i mitt liv men jag vinkade bara lite till hans.
Eller var det så? Jag blir förvirrad.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0