Sidääärdö!

Imorrn kommer Diana till norrköping!! HOLLAH!!!

Idag har jag tamburerat i 7 timmar, gått på stan med Ussa och sett Avatar med Mucken.
Filmen va najs.
köpte nytt skal till telefonen, silvrigt och fint.
Nu går det nån fightingfilm på 6:an.
BOoorriing...
Det ser liiiite bättre ut i min lägenhet idag, har plockat upp lite..
Borde dammsuga och dä med, men nu är klockan efter 10 så ilskne farbrorn under skulle nog få fnatt då.

ont i huvet.

Hehe, påväg hem från Mucken förrut så gick jag hem till porrsara för att hämta ett par byxor, och hon va inte hemma, men lämnat dörren öppen så jag klev in, offrade till porslinsguden och hämtade mina byxor.
Nu fick jag ett sms av henne. Det stod "fan va det luktar skit här!".
HAHAHA Sorry, men HAHHAHAHA.
Sån humor har jag, WHOPA!

Har sagts
Kluddrat av: Diana

HOOOLLLLAAHHH!

2010-05-06 @ 13:03:54
Kluddrat av: KARRO

Dina gamla takter hänger i.....minns du när du kröp in mitt pyttelilla källarfönster, när jag bodde i andra huset, gick på toan, bajsade och glömde spola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror du jag var konfundersam när jag kom hem....va, faan, vem har skitit i min toalett, det har ju varit låst. Fönstret hade du så fint petat igen så att jag inte såg att det var öppet! HA-HA-HA!!!!

2010-05-06 @ 19:56:37
din blogg eller nåt annat kul: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0