WHOPA!

Idag har jag inte gjort en enda vettig sak alls.
Det enda som hänt var när jag skulle möta upp Mucken så var vi så säkra på att vi båda skulle mötas upp exakt den tid vi bestämt, men det blev fel ändå, för att jag trodde att hon va sen för jag vet att hennes klocka går typ 4 minuter efter min, så jag väntade på henne utanför affären, fast hon visste att jag visste att min klocka går före hennes, så hon hade kommit lite tidigare och ställt sig I affären så vi stod ca 20 meter ifrån varandra och väntade på varandra i 5 minuter.
Jättegeeky. SKitsamma, sen köpte vi söndagspartytillbehör och gick hem till henne och kollade på tv och klöv.

Kom hem nyss och sitter och lyssnar på "Det ligger i luften" med Tomas Ledin.
Sjukt bra låt, det är en sån där låt man bara vill riva av och glänsa med i en kareokebar.

En helt annan grej, jag är sjukt dålig på att läsa av folk.
Sjukt dålig.
Jag fattar ingenting, men det känns som det ligger i luften. Men jag kan ha fel, och då gör det förhoppningsvis ingenting. Men det kanske gör det om det går för lång tid och jag dras med för att jag har fattat fel.
Det skulle va pinsamt.


Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0