Åååhh

Jag kollar igenom mina album, som jag inte kunnat se på hundra år för min dator varit sjuk.. måste lägga upp lite söta/roliga/feta bilder som jag hittar..

När Folke va pch hälsade på mig och var JÄTTEGLAD.

JETEJETEFULL på balen. Seriöst bääästa bilden från balen. (hade druckit 12 gratisglas champange)

Kanske jättefjortisbild, men jag hade precis börjat se normal ut igen efter svullnaden från underbettsoperationen och hade gått ner jättemycket i vikt för att jag inte kunde äta, så jag var totalt helnöjd med hur jag såg ut.
saknar den känslan lite.
Jeansen jag har på mig där kan jag inte kunnat ha sen 8:an.

Den här bilden är väldigt nostalgisk.
Saknar när vi bodde där på plankis, jag och Bosse.
På bilden här är hon då ytterst bakis och spelar en ångestfylld bakislåt på gitarren.

Nu kanske ni tänker; undrar hur Bättan firade Alla hjärtans dag i år?
Jo, vi trängde ihop några ensamma själar och bjöd på makaroner på ussas köksgolv.

Vi avslutar med Tina, som trillar.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0