asså vad är detta.

2 saker som jag stör mig på idag:

1. Det är så jävla kallt i min lägenhet (element:ur funktion) så jag, seriöst, har på mig fingervantar i detta nu, för jag fryser fingrarna av mig när jag klyver på datorn.

2. Jag älskar ju Harry Potter, men jag blir så arg när jag ser sånt här:

Det är asså ett gäng som har tatuerat in Voldemort-märket.
JÄVLA IDIOTER?! Har ni ens fattat historien?!!? Voldemort är ju förhelvete motsvarigheten till Hitler och dödsätarna är resten av dom hjärntvättade nazisterna!!!!!!!!!!!!
Det är ju i princip som att tatuera in hakorset!!
DET ÄR JU REN DÅRSKAP.
JÄTTEARG.

Bild: http://researchtattoos.blogspot.com/

Har sagts
Kluddrat av: gabbe

DÖDSÄTARE!?!?!

2010-11-19 @ 08:53:58
Kluddrat av: Juliaaaaaa

Idioter.

och förlåt att jag tog dig så mycket på brösten innan bion.

eller förresten, jag tar tillbaka förlåtelsesnacket. det var skryt.

2010-11-19 @ 18:54:32
din blogg eller nåt annat kul: http://tantgroniz.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0