har precis klippt tånaglarna.

jag var sist på gymmet idag, det kändes ballt fast ändå lite pinsamt.
seg fast ändå duktig?vet ej.

Nu har jag döschat och klippt tånaglarna, och nu ska jag steka 2 ägg, äta dom och sen sova.
har sjukt ont i ryggen idag.

Hälsade på Sara och Folke förrut, Folke blev jätteglad när jag kom och ville visa mig alla sina leksaker och leka med mig, men sen skulle han sova och när jag sa godnatt och vinkade hejdå blev han jätteledsen och började gråta!
Han va så söt!
Jag tror han har en rejäl crush på mig. Jag har en bild på han och mig där han i princip hånglar upp mig. Vill dock inte bli tagen för pedofil, så därför väljer jag att inte lägga upp den bilden.
Men jag säger bara, Det va han som hånglade upp mig!

nu blire ÄGG-Herrå

Har sagts
Kluddrat av: sara

haha! brann det nått i ryggen sen eller?

2010-11-30 @ 10:03:31
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0