Hej hopp!

Kaaaan ju inte låta bli att blogga nu igen. DET ÄR JU SÅ HIMLA KUL.

Jag fyllde i mitt peacemärke i måndags, men är ändå inte nöjd.
Nästa gång så går jag fan till han som gjorde diamanterna istället.
Hon har liksom missat här och där och det är inte rakt och ja... Jag är inte helt nöjd.

Så till nästa tattoo så har jag tänkt att jag vill göra en fjäder..
Så googlade jag lite och hittade en bild på nästan exakt så som jag vill ha den:

Precis så vill jag ha den, fast i svartvitt. Samma ställe ockå.

Asså det är ju lite trist kanske att man inte är orginal, men va fan om man kommer på en tatueringsidé och googlar på den så är chansen alltid väldigt stor att det finns nån som redan har gjort den.
Det finns ju dömycke folk i världen liksom.

Tänker iaf inte göra "dödsätarn".

JaHA fgott folk, vad har ni för planer för helgen då?
Äre nån fest eller?
Vet inte vad jag hade tänkt ha för mig.
BJUD MED MIG PÅ NÅT VETTJA.
Om det nu är nån som läser min förbannat glesa töntblogg.
Kanske ska ändra layout.
Hmm.
Herrå


Har sagts
Kluddrat av: Diana

JAG LÄSER! ALLTID! .. hade gärna bjudit dig på fest om vi bodde lite närmare :/

2010-11-19 @ 12:17:27

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0