Igår hade vi föris hos sylle och Kalle klö...

img_8593 (MMS)

Igår hade vi föris hos sylle och Kalle klöv lite hejkon pejkon. Han matchar kläder bra. Sen gick jag till trappan och där vare roligt! Just dä va på nån mer förfest med muck o co innan, hos nån som hette typ pung nånting. Jag drack en halv flaska mintu, massa hejkon pejkon och sen på trappan köpte jag tydligen massa cider (funnit väldigt trista kvitton i fickan, damm it) så det har varit en risig-i-kroppen-dag idag sim fan. Det första jag gjorde när jag vaknade va att skicka ett sms till sylle förr att fråga om det va ok att jag kom och käka upp mina kebabrester från gårdagen, hon sa ok, så cyklade jag dit. På min lilla cykeltur insåg jag att jag kanske inte blivit bakis ännu=alltså still going strong, och gjorde ett stopp p Ica för att handla cola chirre. Hon i kassan tyckte det va en härligsöndagsfrukost och jag förklarade att jag var alkholiserad. Hon föreslog att jag skulle gå hem och sova, men jag sa att jag måste faktiskt hem till min kompis och äta kall kebab.  Sen hängde jag hos sylle nästan hela dan med henne Kalle och geten, lite Naida. Vi kolla på tv och åt chips o kebab. Nu har jag kollat på skräckfilm och bajsat för 7:e gången idag sänk är det Fucking läggdags! Gonatt på er era jävla svin.


Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0