Jag gillar inte julen.

Jag är fan grinchen.

Det är ju alltid samma sak varje år, man får ångest för att man ska ge bort bra julklappar. Får massa skräp från släktingar som inte vet vad man egentligen behöver, äcklig mat, äcklig must, julgranar som barrar, Kalle anka ser fortfarande likadan ut och är lika tråkig, stel släkt som försöker va artig.

Och den börjar för tidigt!
Dom satte upp den stora julgranen på min innergård den 17 november! WTF!?
Inte ok.
Idag kom det för mycket snö.
Herrå

Har sagts
Kluddrat av: Jonesy

Nje.. Jul är inte min grej heller. Men det får väl vara som det är.

2010-11-28 @ 23:50:33
din blogg eller nåt annat kul: http://jonesythekatt.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0