Katjiiinggg

Nu funkar ÄNTLIGEN min dator helt som den ska!
Pappa hade ju glömt intsallera drivrutinerna till ljudkortet, så den skivan skickade han på posten, så nu är det firrat!
Wha!

Jag vet, Diana, det ser kanske inte så bra ut på bilden, men när jag satte upp det i en mellanlåg tofs så såg det bättre ut.
Men det skulle va wierd om jag började använda det nu bara sådär.
Alla vet ju att mitt hår inte är så där långt.
Fast folk är ju dårar.

I helgen ska Alla i familjen, utom jag, åka och kolla på We will Rock You.
Avundssjuk? Nja...Lite kanske..

FÅr se hur det blir för mig i helgen. Har ju tänkt att dricka te, men om det inte blir av (man vet ju aldrig?) Så får väl slumpen avgöra.
Jag kanske åker iväg?

Snökaoset gör mig förbannad. Eller inte dirrekt snökaoset, utan mer att dom på nyheter basunerar ut att det är sån katastrof pga. snön i hela landet.
HALLÅ?! MÄNNISKOR?! Ni kan ju inte mena att you did'nt see this coming?
Dom har ju babblat så jävla dant om att det ska bli den värsta vintern på 1000 år och alla märkte väl hur jävla jobbigt det va förra vintern?
BORDE inte folk då gardera sig liiiiite bättre för detta?!
DET HAR JU BARA KOMMIT NÅN DECIMETER ÄN! DET KOMMER JU BLI VÄRRE ÄN SÅ HÄR!
Puckon som klagar nu, vänta bara.
Ni skulle köpt snökedjor till bilarna, snöskyfflar och nya vinterjackor innan alla andra.
Skyfflarna LÄR gå åt.

Har sagts
Kluddrat av: Diana

Känns bara inte du med långt hår... men har någons åsikt nånsin stoppat dig? ;) PUZZ

2010-11-25 @ 12:08:23

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0