nämen! nu känner jag ju igen dig med all snö!

Idag har det ju som ni alla kanske märkt, snöat. Hela dagen.
Dom har ju också, som ni kanske har hört, sagt att det ska bli den värsta vintern på 1000 år..

Detta får mig att tänka på följande:
jag önskar jag hade en monsertruck
jag måste införskaffa mig en ny vinterjacka (OIGENOMTRÄNGLIG. och varm)
och nya vinterstövlar (vattentäta varma som fan)

eller som jag skrev på facebook, vill jag bygga en 200 mil lång båt, skyffla upp sverige på den och åka ner till spanien och förtöja sverige där.
det skulle va nåt.

VARFÖR ÄR SVERIgE ETT SÅNT JÄVLA NoRLIGT LAND.
orättvist.

det är fan tur att vi inte är u-land iaf, då skulle vi fan aldrig klara av dom här jävla vintrarna.

jag har aldrig heller varit en sommarmänniska, men var inte sommaren LITE VÄÄÄL kort?!?!?
Nu ska jag laga mat.
tjarrå

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0