[tlöttius maximus]

Hejhej
Jag är skittrött.
Min dag fort som fan: mat, arbis, mat hos Muck, studiefrämjandet, arbis, gymmet, ingelsta shopping, minus 1558 på skitgrejer, hemma=tlött.

Det mest uttröttande va att bära runt på träningskläderna i en timme på maxi, efter ha sprungit som en dåre på löpband i en timme.
Sen köpte jag ju dömycke grejer som vägde as också.
DET ÄR SÅ SYND OM MIG.
Not.

Nu myser jag med min värmefläkt och dricker te i långkalsonger.
Funderar på om jag ska tvätta håret, eller skita i det, eftersom jag ändå tänkt att träna imorrn med...
Skiter i det.
Jag skiter i det ofta. Det är skönt.

Nu ska jag betala min försäkring. HERRÅ

Har sagts
Kluddrat av: Matillda

Ja Lisa du sög i lör! ;) men tack för omtanken. Jag mår bättre.

2010-12-01 @ 22:13:30

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0