VADÅ

Nåt slags test på FB tyckte att jag ska bli reseledare för apollo när jag blir stor.

1. Jag vill inte.
2. Apollo suger.
3. Jag vill inte.
4. Hur tänkte dom nu?
Idioter.

Jag vill ju göra peruker och stå i kulissen och torka svettiga skådisar i pannan. Det vill jag göra.
Puckon, hur tänkte dom nu?
Dom känner inte mig!




Nån mer än jag som sett den där nya serien The Middle som går efter Cougar town?
En familj bestående av "The Janitor" från scrubs, hon som alltid får spela trött morsa och 3 barn varav den äldste bara går runt i kalsonger, tjejen är halv-wierd och har en ful tandställning och den yngste ser ut som en lite längre version av minime och är totalwierd.
När han säger en mening så avslutar han den oftast med att viska det sista ordet en gång till, till sin mage.
Jättehärligt. Så ska jag med börja göra.
Men jag vet inte varför.

Det är jävligt enkelt att skriva inlägg nu med ett ordentligt tangentbord!
Helt underbart.
Dock kommer jag på mig själv att i farten råka särskriva väldigt ofta...?
JAG SOM ÄR DEN I FAMILJEN SOM FICK RÄTTSTAVNINGSGENEN.
Den kom inte från pappa.
Här är en ett exempel på hur bra pappa stavar:

(Hans facebooksstatus) "åter hemma efter en fullspäckad dag först till stan med bord o stolar till Sussana sedan klippt av Lisa och sedan lite chopping. Förbi flygplatsen för utbyte av autografer på certet, sedan till Vika för att träffa Sossialdemokraterna i ett led att försöka få till en regeringsduglig majoritet. För att sedan avsluta med borglig budget grupp!"

Han stavar inte ens rätt till sina döttrars namn.

Och så jämför vi med mamma:
"Kören Viksvox har haft genrep ikväll, med barnkör och ackompanjatör. Kom och lyssna på oss på fredag kl 19 i församlingshemmet i Valdemarsvik! Försmak av jul!"

Hon kan hon.
Bra där.

söta ändå.

Har sagts
Kluddrat av: Pappa

Du som är så jävla bra på att stava kan väl bli svensklärare då. Idiot.

2010-11-18 @ 23:22:38
Kluddrat av: Bättan Bäst

Den skulle jag ha, ba!

2010-11-18 @ 23:55:21
din blogg eller nåt annat kul: http://klyv.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0