Varförrr

varför har jag ingen bild på mig från igår? Jag va jättesnygg. hade jättelångt hår.
Det var perfa igår.
Skitkul på alla sätt och vis, plus score!
Holleeeeeeeeeer.

fan va gött.

Idag har jag bara käkat pizza kollat på film och skrubbat min toa.
Det va en jävla pärs att ta sig ut till pizzerian.och tillbaks.
Jag gillar att jag är så social när jag är bakis.
Jag är inte den som brukar kallprata med främlingar så där men jag babbla på som fan med han som gjorde min pizza, om vädret, bilarna som försökte ta sig fram i snön, att jag bodde tvärs över gatan,att jag va bakis, att jag va på nmm i flygeln igår, att jag gillar isbergsallad på pizzan, bla bla bla.

Det är nån random kille från Motala som skriver till mig på facebook. ?
Herrå

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0