åhh

är så trött.

idag såg jag en riktigt söt kille i linköping, men efter ett tag så kom jag på att han va väldigt lik en kille jag var väldigt kär i en gång och då knöt det sig i magen, sen råkade jag höra hans namn (inte det han jag va kär i hette), och det gjorde mig sjukt förvirrad (det var nämligen samma namn som kille jag inte vet vad jag vill med just nu, heter).
Som om jag inte redan är förvirrad?
Jag vill inte skriva vad han hette här, för det vill jag inte att ni ska veta. FU.

kmr du?
ja ja kmr.
FU M*THERFUCKERS!
lol.

Har sagts
Kluddrat av: Jonesy

Lurigt det där... Men det löser sig ska du se :)

2010-10-13 @ 16:22:15
din blogg eller nåt annat kul: http://jonesythekatt.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0