min andedräkt luktar rööööööv

hejhej. länge sen, bry.

kollar på navy cis och tänker på twilight.
jag tänker, läser om och tittar på twilight hela tiden just nu. är inne i en sjukt beroende-beteende.
det är lite läskigt, men underbart på samma gång.
jag identifierar mig väldigt mycket med Bella och kommer hela tiden på mig själv när jag tänker eller gör något som var typiskt Bella..
jag känner mig liite som en såndär ultranördig liten fjortis, men samtidigt så vill jag bara titta på twilight 100 gånger i rad, gråta och vara emo för att ingen förstår.

för utom det, så är jag inte riktigt mig själv längre för övrigt heller.
jag tror att jag omedvetet har gjort uppror mot mig själv och försöker förtränga det som påminner om hur jag brukar vara för att försöka va tvärtom.
väldigt konstigt för att vara mig, men det är väl därför det blir så....?

idag såg jag en kille på gymmet som var LÄSKIGT lik edward cullen. jag dog lite inuti.
suck.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0