SERIOUSLY.

Jag är sjukt irriterad på 100 saker just nu.

-Människor
-mobiltelefoner
-datorer
-disk
-dvd-spelare
-internetuppkopplingar
-det kliar
-munsår
-det laggar
-mat
-människor igen
-pennor
-sportbhn jag har på mig SKAVER
-det är stökigt och smutsigt i min lägenhet
-MÄNNISKOR

Och 85 andra saker varav ca 18 punkter återigen är MÄNNISKOR.

Jag skulle bara vilja låsa in mig i en varm hydda nånstans med ett jättesnabbt fungerande internet och en jättestor fin dataskärm och äta massa chips och dricka massa läsk som inte gör mig fet, utan snyggare.

SKITIRRITERAD.

Har sagts
Kluddrat av: Matillda

ska vi dit på tors då? :)

2010-10-26 @ 12:46:18
din blogg eller nåt annat kul: http://aname.webblogg.se/
Kluddrat av: ussa

p , m , s , ?

2010-10-26 @ 20:17:19

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0