Hejhej! Idag är en bra dag, igår va en rik...

img_6807 (MMS)

Hejhej! Idag är en bra dag, igår va en riktigt dålig dag. Igår va jag deprimerad för att kärringar på Arbetsförmedlingen var dumma i huvet och jag trodde jag var sämst och skulle gå under. Idag fick jag lite medlidande och pepp från chefen så nu känns det bra.  Sitter på jobbet och käkar en macka som jag fick av Karin! Iförrgår gjorde vi massa spektakel för Ussa som fyllde 20, bland annat slog in hennes dörr i ett paket mitt i natten, gav henne knasiga uppdrag och smygstädade hennes lägenhet när hon va i skolan Jag tror hon gillade allt! Det va kul.  Snart ska jag iväg och träna på nautilus! Cihpohej!


Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0