2010 passerades i revy.

Jag gör väl en Mucken/Ussa då.
Imorrn ska jag (om jag hinner) göra en resumé med bilder också!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tillverkade min första hela peruk, till min syster som hon sedan hade i Teaterbåten, Motala (WOW).

Höll du några av dina nyårslöften?
 det var kanske att börja träna mer, och det lyckades jag väl gaaanska bra med.. Bättre än föregående året i alla fall.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Näpp, men Folkis fyllde 1, vilket jag tyvärr missade :( Men hoppas han får en ösig lillasyster/lillebror 2011!

Dog någon som stod dig nära? Nä, tur det.

Vilka länder besökte du? New York med Ussa och Turkiet med mamma, annars var jag hemma hela tiden. om inte Motala räknas.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? lite mer lycka och pök.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 4 februari, men det är inte ett roligt datum.

Vad var din största framgång 2010? Att jag började fatta. Liksom.. grejen.

Största misstaget? Ja lätt juldagen. Allt gick så bra, fram till juldagen. Om den kan ni läsa i nåt föregående inlägg.fyfan.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Vart lite förkyld ett par gånger, förutom det är det bara självförvållade plågor.

Bästa köpet? Ööhm... Turkietresan med mamma.

Vad spenderade du mest pengar på?
Krubb, ute. Inte bra.

Gjorde någonting dig riktigt glad? nä. var rätt deprimerad pga 4 februari.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oskar linnros platta, och you make my dreams come true. Jo, FANTA OCH ROSÉ!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nej, verkligen inte.

Vad önskar du att du gjort mer? typ flyttat till en ösigare del av stan, så jag skulle ha sluppit min dåliga granne.

Vad önskar du att du gjort mindre? deppat, gråtit.

Hur tillbringade du julen?
som vanligt, klyva käk hos farmor hela dan med kusiner och dä, och sen klyva bärs och annan sprit hos stockholmsgrannarna på kvällen, sen hazardspel hos mormor dagen efter och för mycket mintuu på kvällen.

Blev du kär i år? Nä, det tog slut 4 februari. dööh.

Favoritprogram på TV? COUGAR TOWN. Me like.

Bästa boken du läste i år?
Jag tog mig faktiskt i kragen och läste igenom alla twilight-böckerna... Porr. Älskart så hiiimla mycket.

Största musikaliska upptäckten?
ööhm.. va? Willow smith Kanske!! Woho, I whip my hair back and forth...

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte min födelsedag. tror jag jobbade. vet inte vad jag fick.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Men...î

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? om jag hade vunnit 150 miljoner.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? svart, svart och rött hår. BOOORIIING.

Vad fick dig att må bra? Bosse.

Vilken kändis var du mest sugen på? nä.

De bästa nya människorna du träffade? Jag träffade en cool kille i stockholm som hette Båt, det va ballt. Och några av nadjas kompisar som va roliga. hmm... Ja det va en annan kille som jag presenterades för också, som nu visats sig va rätt ball :)

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0