Sit the fuck down and look.

Ja men vi börjar väl från början helt enkelt?

Nyår 2010.
Jag var rätt het och hade precis kört premiären av La cage aux folles. Succé.


Januari.
Här är Kalle, han brukar klä ut sig till tjej.


Här är Johan. Han brukar också klä ut sig till tjej. men hjälp av mig, of course.


Here are some sexy girls in tha loge. tror detta också va Nyår. Eller möjligtvis nån slags mitt-i-spel-perioden-fest.


Här är antagligen nån efterfest Nån gång i Januari. Det var bara jobb och fest, hela januari. och sorg.


Här var det också lite knök, på Munken i Februari. Det va en mysig kväll.


Alla hjärtans dag, var en härlig dag.
Vi bjöd hem alla som va ensamma och bjöd på makaroner på ussas köksgolv, sen gick vi på en mysig Jazzkväll som FMG bjöd på!


Så fyllde Sara Dala år och Ussa gick frammåt i processen "ta-körkort", jag hurrade!


Vi åkte till Linköping och festade hemma hos Vickey, vilket var en väldigt rolig och hormonell fest. jävligt kul.


Sen tog La cage aux folles slut i Februari. :( Besta ensemblen EVAH! PUSS


I Mars dog min palm. R.I.P.


Och Mucken träffade 2 engelsmän på Munken som vi tog hem till johan P och festade med. här klädde vi ut os lite.



Jag blev trött på brevbäraren och skrev en ovanligt långt brev till denne (också detta i mars), Den sitter kvar än.


APrriilll APRIL! Här var vi på fest hos Gabbe och Cornelia och jag var ovanligt snygg.

Sen gick vi ut, tror det va karate på trappan.


I slutet av april fick vi i uppdrag att klä ut oss till olika nationaliteter och gå runt och shoppa på hageby C's invigning. det va kul!


Häpp

Snyggingar.


Sen fyllde jag ju 22. Inget mer med det.


Sen blev det Maj, och vi kände för en tema-fest hos PorrSara, det blev Lady-gaga-tema.

SÄXXÄ


Vi mös lite i kärleksparken <3


Sen åkte jag och Ussa på en weekend till New York! Det va naaaaajs!! Här är Ussa på Times Square.


Och jag i Brooklyn.


Sen blev det Juni och Folk tog studenten!
Här har vi Linnéa och Eve!


Sen började jag Jobba skitmycket med Teaterbåten.


Här är jag och Marcus från prämiärfesten för Teaterbåten i Motala,i Juli!


Sen jobbade vi hela tiden, förrutom en gång , i Augusti, när vi ett litet gäng drog till Linköping och kollade på Oskar Linnros,Eve och Lina var där bland andra. Vi drack rosé på Olof palmes plats, innan konserten.


September började med ett kul kalas hos Johan P. Han har många roliga hattade och dylikt.


Sen fyllde Ussa 20, så vi gjorde massa hyss och upptåg för henne hela dagen. Är här en bild från natten innan då jag och mucken klockan 02:00 smög hem till Ussa och slog in hennes ytterdörr i ett paket.


Åkte även till turkiet en vecka med mammi...


Sen har jag inte Några bilder från Oktober förrutom den här, om det ens var innan det blev November.
Oktober tillängade jag till att bråka med min dator som hade virus.

Här är det iaf Halloween, och jag var Viktoria i twilight. Nörd som jag är.


och här va fredrik som var nån slags slitz-grottmänniska.


Fortsatte slåss med min dator och mina element som inte ville funka så i slutet av november flyttade jag in sängen i köket för där var det lite varmare än i rummet.


Sen blev det december, och jag jobbade som aldrig förr, med bland annat städning,julbord,servering och inte minst peruker. Här är en bild från ett av mötena i Viken innan Showtime hade premiär.
Han där i mitten ä by the way Muppen som inte kunde nåt.


Sen hade vi premiär, och det var självfallet succé.


TRötta och schletna efter sista föreställningen hängde vi på ingelsta och Ludde och Ussa blev dvärgtomtar.


Sen var det jul och vi var som vanligt hos Farmor med pappas sida av släkten.
Ussa var tvungen att extraknäcka som tomte hos grannarna lite snabbt.


Och så den årliga Julbilden med Kusinerna. Johanna saknas dock (utomlands).

På Juldagen spelade vi Hazard i Skedshult med mammas sida av släkten och på kvällen söp jag ner mig totalt på mintuu och gjorde massa pinsamheter, ni vet.




På nyårsafton jobbade jag, fest det va jävligt kul ändå.
Och Nyårsdagen slutade ju ändå jävligt bra, så att jag jobbade först gjorde aaabsoluuuttliii nothing.

För att avrunda:
2010 var ett rätt sorgligt, nersupet och överjobbat år.
Fanns många fina stunder, men väldigt mycke gråt. Jag nämner kanske inte det här ovan, men så var det.

Jag är gaaanska så säker på att 2011 blir ett finare år.
Det börjar ju bra som sagt. :)

Har sagts
Kluddrat av: Petra

Ha en underbar bra dag snygging! ;)

2011-01-10 @ 09:25:24
din blogg eller nåt annat kul: http://dinpetraj.blogg.se/
Kluddrat av: sara

fan vilken resume! att du orkar :)

2011-01-10 @ 21:51:17
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0