Varför går den här veckan så långsammmmt...?

Den går så jävla långsamt.

Eller är det jag som är hetsig?

Imorrn ska jag iaf hem till Sara Dala och Folkis.
Hörde att Tove med ska dit.
Då slår vi 2 flugor i en smäll! wihoo!
Fan va ointressant jag är idag.

Känner mig tjock och ful idag.
Har ont i hela kroppen.
Va på Afro igår, och det va jättejobbigt.
Fast jättekul.
Har verkligen träningsvärken från helvetet idag.

Nu går iaf Rush hour 2 på tv, my favortie rush hour-film by the way.

Funderar på att göra popcorn, men mitt feta alter-ego säger bestämt nej.
Det får bli lite tomat och gurka. och mozzareeeellaaa.....(damn you alter-ego)

Hoppas jag inte är för hetsig.
Herrå

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0