im a stalker, YES I AM.

Hej igen.
jag gillar att stalka folk på internet.
jag brukar facebookstalka tills det inte går att hitta mer där, sen övergår jag till länkar på facebook från personen ifråga, sen googlar jag för att hitta mer, tar reda på allt jag kan om personen ifråga, sen raggar jag upp honom, ligger med han, sen letar jag upp en ny.
Dock har det förekommit på sistonne att jag inte ens ligger med han.
Nä, jag raggar upp han och tar med han hem, men tröttnar redan där och säger åt han att gå hem.
Jag tror att anledningen till det är att jag tänker "Har han följt med mig hem så vill han ju ligga med mig" och i o med det har jag redan lyckats, så då tröttnar jag.
Så har det varit dom senaste 3 gångerna iaf.
Det är ganska kul, faktiskt.
Killar är skitiga leksaker, och bör så behandlas.

Har sagts
Kluddrat av: sara

ahahaahhhhaha! så jävla rätt bättan

2011-10-21 @ 17:21:44
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0