inte så speciellt stabilt

jag brukar ligga på stabila 7 läsare i genomsnitt per dag. få, men trogna!
i förrgår var det 38 läsare, och idag är jag nere på 10.
det är en sjukt knölig kurva.
kan ni inte läsa lite stabilare?
idag har jag jobbat i sthlm igen, varit ensam passare på jobbet, och det är alltid lite läskigt, och dessutom har vi filmat utomhus i spöregn hela dagen. kall och blöt.
det är lite jobbigt att filma i regn. om man inte gör alla tagningar skitfort så måste man torka allas hår och kläder emellan varje tagningar, och skulle vi göra det så skulle jag nog inte slutat jobbet än.
eller jo det skulle jag väl, det har ju blivit mörkt.
allt är väldigt kinkigt när man filmar. det måste va rätt ljus, rätt väder, rätt smink, rätt vinkel, rätt objektiv, rätt sak i bild, och sen när man väl tajmat allt så blir det kortbyte, eller batteribyte i kameran. suck.
kul ändå. fast inte när det spöregnar och är typ minusgrader, fast det man filmar ska utspela sig mitt i sommaren.
haha jag lägger ju jämt upp bilder på ussa här men va fan:
hon är ju så förbannat spexig!

Har sagts
Kluddrat av: Anonym

hhaha ja älskar att du lägger upp bilder på mig!

2011-10-19 @ 21:58:51

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0