öööö

Jag har precis kollat på water for elephants, tjutit lite och käkat microvärmd mozzarella och tomater.
mår lite illa av det.
idag var jag hemma och var sjuk.
NÄHÄ?! sjuk?!! nu igen?!?!
Jag måste försöka bygga upp ett immunförsvar alltså, det här funkar ju inte.
idag fyllde pappi år.
när jag ringde för att säga grattis var han arg för nån maskin till traktorn hade gått sönder igen.
jao.. sånt är livet.
på fredag ska jag göra massa läskigt, och i helgen ska jag jobba extra i sthlm på en reklamfilm.
har kollat på friends with benefits idag också.. den påminde mig lite om mig själv, förrutom the happy ending och det jättebraiga sexet dom hade.
jävla filmer.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0