AWESOME

upptäckte just att det bara var internet explorer som var cp på min dator!
Nu kör jag google chrome, och det går skitfort!!!
Och alla bokstäver hänger med!
AWESOME.
Personalfesten var awesome också bytheway!
Skitkul!
Jahopp.
Jag har svårt att komma på grejer att skriva om känner jag, det va lättare förr, när jag va arbetslös och ingenting hände.
Det lockar fler läsare att skriva om ingenting känns det som.
Har lust att skriva om massa emotionella grejer, men jag vet ju att när jag själv läser nåns blogg och den bara skriver emotexter så hoppar jag över det. skitbooring liksom.
idag har varit en schysst och slapp dag förrutom imorse, när ussa ringde och väckte mig och hetsade om att vi skulle göra en photoshoot, som jag försovit mig lite till. sen blev det inte av i allafall. vi gjorde iordning ussa i 2,5 timmar  klockan 9 på morgonen i onödan. jag var väldigt trött.
Vilket jag är nu också.
ska kolla om jag har nån kul bild att lägga in så det här inlägget inte blir alltför jävla trist.
okej en sjukt ful bild på mig, Gagner och Dala. Jag tror vi var på en väldigt rolig fest hos Mischa när han bodde på storgatan i viken, och alla från musikalprogrammet var där, plus mig.
Ussa kunde inte sluta skratta åt nåt som Eddie sagt och vi tre satt i ett hörn och snusade.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0