Echinasea is my savior!

Jag har sen i lördags haft problem med min hals, detta är ett återkommande problem i mitt liv; sjukdomen förkylning.

Echinasea har hållt det värsta borta, och jag hoppas inte jag förstör det nu genom att ropa hej medans jag är i luften, men det känns helt ok!

Nu i ett par dagar har jag jobbat på att få upp en ok blogg här igen, för jag fick allvarliga ryck av att jag inte fattade hur man ändrade koderna på blogspot.
Jag tycker det ser helt ok ut.

JÄJ.
Jaja, jag vet inte riktigt vad ni som läser kanske vill få ut av mig som bloggare här på blogg.se igen, men ni SKA få er en uppdaterad presentation av MOI iaf!



Namn: Fortfarande Bättan Bäst
ålder: 23
civil status: inte ok
bor: halvt i Norrköping och halvt i sthlm för tillfället.
jobb: halvt på perukmakerit i Norrköping och halvt på svt som maskörassistent.
Favvo- just nu
låt: Peacock och Bennie and the Jets
film: Bridesmaids
serie: How I met Your Mother
sport: HIMYM-maraton.
skådis: Emma Stone
mat: Calzone.. Men det ska egentligen vara sallad.
exakt, precis nu
hör jag: Uprising, Muse
äter jag: chips
dricker jag: echinasea
känner jag: smärta i mitt lår som somnat av min konstiga sittställning.
tycker jag: att jag borde få va helt frisk imorrn.
Senaste
person jag pratade med: en nervös kille från greenpeace i telefon.
fyllan: I fredags, firade Kalleballe som fyllde 18, gick till Puls och blev besviken på utbudet killar:gick hem.
middagen: tja.. middag vet jag inte om man kan kalla nudlar.
skadan: bröt och stukade foten på valborg. pain.
tiden: Har väl varit helt okej, om man bortser från emotionell besvikenhet och mensvärk.

Hoppas ni kommer läsa min blogg.
Äh. BRY

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0