För jävla dålig bloggare

jag bloggar sjukt kasst.
den senaste veckan har jag jobbat ensam som maskörpassare på inspelningarna.
Det har varit kul, men nervöst!
Är pissrädd för att göra fel, och saker måste klaffa med tagningar och sånt, det är jättebökigt!
Igår blev jag sjuk, när jag skulle va själv på jobbet o allt :( det va jobbigt, men som tur var, så var det lätta grejer, vi filmade. typ en man som alltid ser likadan ut och en tjej på långt håll i mörker och sånt, utan efterklaffar, det var skönt.
Idag åkte jag tillbaks till norrköping och har varit hemma, för jag är sjuk.
Det är förbannat tråkigt att va sjuk.
har suttit vid datorn hela dagen och kollat på film, tv-serier och makeup-tutorials.
Nördat sönder, med andra ord.
Nu fick jag just typ ett erbjudande om lägenhet i sthlm... vet inte riktigt hur jag ska göra.
Måste ringa mamma imorrn.
Det här börjar bli krångligt.
hmm.
Nu ska jag iaf, bara dricka upp echinasean och gå och lägga mig, gråta mig till söms för att jag är ledsen över att jag nu sett klart på alla avsnitt av True Blood som finns.
Godnatt.
Åh förresten; såg en trevlig bussreklam häromdan.

Har sagts
Kluddrat av: Diana

ÅHh men vadå för lägenhet?? Blir ju typ nyfiken/avis..

2011-09-29 @ 19:26:33

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0