Hur gör jag nu?

Dagens ilandsproblem:

Min lilla bra resväska på hjul är i min lägenhet i sthlm.

Jag vill att den ska va här.

Jag vet inte hur jag gjorde för att den skulle hamna där utan funktion, för grejen är att jag har inget i min lägenhet i sthlm som jag har tagit dit i den väskan. Jag fattar inte hur jag har kunnat ta hem allt jag hade där utan att använda väskan?
whatever.
Jag tog just en paus i skrivandet för att cykla ner till netto och köpa nya batterier till tangentbordet, som nu ändå hela tiden skiter i vissa bokstäver som jag skriver.

Jao.

Imorrn ska jg va på jobbet kl: 06:00.
Men.
Det är inte alls tidigt om man jämför när jag ska börja på söndag.
03:00. Jag börjar sminka 03:00.
That's so crazy I'm gonna die.
Det är så tidigt att det inte ens är tidigt, det är sent!
vet inte riktigt hur jag menade där, men...
Ja, men det är omänskligt tidigt iaf.

Herrå

Har sagts
Kluddrat av: Malin

"Det är så tidigt att det inte ens är tidigt, det är sent!"



Jag förstår precis vad du menade =)

2011-09-02 @ 16:20:26
din blogg eller nåt annat kul: http://malinkansy.blogspot.com/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0