My day today.

Idag vaknade jag av alarmet som jag satt jättetidigt för att jag var tvungen o gå ner o tvätta. no panties liksom.
En man gå förbi när jag hänger upp tvätt och frågar om jag har dålig mottagning på tv:n.
Jag säger att jag inte vet, för jag har ju inte kollat på tv på flera dar. sitter ju bara och glor på true blood på datorn hela tiden.
går till jobbet, jobbade.
fick en blåsa på fingre av perukmakandet. love hurts.
sen gick jag ner på stan för att köpa nya gummistövlar, har ju fått lön WOHO!
Dock när jag kom ner till stan insåg jag att jag inte kunde få tag på mina pengar för jag har ju spärrat mitt kort.
ÅÅåååh.
Jag fick låna pengar av tina som tur va, som jag betalde tillbaks när jag kom hem.
Grattis på födelsedagen Tina!
öhm. ja..
Hittade dock inga stövlar, så jag gick och klippte mig, välbehövt, dock dyrt insåg jag när jag kom hem.
320 spänn kostade det, och när jag kom hem så satt det en reklamlapp i trappuppgången från en nyöppnad frisörsalong som hade erbjudanet "första klippningen 99 kr!) crap.
hittade iaf tillslut ett shysst regnställ på stan som jag klöv.
får ta några gamla obekväma festivalstövlar från vinden, om dom inte är trasiga.
bättre än inget, när det regnar!
kollade igenom lite bilder när jag kom hem och insåg hur mycket kul vi har haft det dom senaste 5 åren, och hur annorlunda allt kommer bli nu när ussa bor i sthlm mycke, och jag med förresten.
ussa. som jag minns henne:

Har sagts
Kluddrat av: Anonym

Det kommer nya tider och vi kommer ha nya sånna roliga perioder!

2011-09-22 @ 21:49:48

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0