True blood!

Jag är helt uppslukad av true blood, och hoppas att avsnitten aldrig tar slut!
JÄJ
Har äntligen fått en tips om hur jag ska bli av med bananflugorna som verkar funka också!
äppelcidervinäger+vatten+diskmedel. good shit.
Damn vad google chrome är bra.
Det enda som är segt just nu idag är att det kliar nåt så in i helvete i hårbotten!
tror det är torrschampot som jag har, det blev sjukt kliigt när jag använt det! ÅÅååååh
Kan ju va bananflugorna som byggt bon i huvet på mig också, skulle inte bli ett dugg förvånad.
Nä hörni, nu ska jag nog klyva mä, det är ju en dag imorrn också.
så jäffla traoukigt men sånt är livet.
Fan måste ju berätta om mina money.
Jag fick för mig om att nån kapat mitt kort, och tagit ut pengar på det, så jag spärrade det igår.
Det visade sig bara va jag som tagit ut pengar för länge sen som dragits nu när jag lånade lite pengar av mamma för att kunna köpa krubb, men det blev inte så mycket krubb, eftersom pengana försvann direkt.
Så nu har jag ett spärrat, tomt kort och 14 kronor i plånkan.
JÄJ!
hoppas på lite inkassering imorrn, så jag håller tummarna!
lyckades iallafall klyva ihop lite pant så jag kunde köpa mjölk och bröd! AHHAHA
jag är alltför jävla sorglig ibland alltså.
lite kul.
seeyaaaa

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0