Having a hard time handle ussas mac

Ja jag har gjort en jättebra make up-tutorial på hur man sminkar sig en helt jävla vanlig dag, ganska seriös men även lite rolig, för att nån frågade om jag inte kunde göra det.
Den som önskade den kanske menade nån lite mer crazy makeup, och jag kanske gör det nån annan gång, men ja, nu blev det inte det.
Annywaayyyy så Fattar jag inte hur fan man lägger upp den eller hur man ens sparar movie-projektet till en movie-fil på den där mac-datorn, så jag kan inte lägga upp den.
Har googlat massa men fattar inte ändå.
Så idag får ni den här kärleksförklaringsdikten av Jenna Marbles istället, för hon är awesome.
herrå

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0