Hemskt ledsen!

Kära bloggläsare, jag är hemskt ledsen för min dåliga bloggning och jag skyller återigen på att jag är sjukt upptagen på jobbet.
Det är faktiskt mitt största jobb hittills och eftersom jag sköter allt på mask själv så vill jag verkligen att det ska gå bra så jag tillägnar alla mina tankar åt jobbet just nu.
Jag vaknar mitt i natten ibland för att jag kommer på saker som jag måste hinna göra, eller köpa och måste skriva upp det innan jag somnar igen, för jag är livrädd att glömma nåt!
Imorrn är det Genrep och på söndag är det premiär, så efter det kommer nog min stress lägga sig så småningom men just nu är det lite körigt, fast jag nog har allt under kontroll. Stressen kommer nog bara av att jag är nervös.
Här har vi en musikvideo med en av killarna jag jobbar med.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0