Nervös

Okej hörni, idag är jag nervös, för det är första gången vi ska köra dubbla föreställningar idag.
Alltså direkt när vi är klara med föreställningen ska vi bubba om och köra igen!
Jag är skitnervös över hur det kommer se ut, om jag kommer hinna fixa iordning allt och om peruken jag måste tvätta hinner torka tills nästa andra akt...
AAAH!!
Det blir en jäävligt lång dag i alla fall!
Ussa och Hannah sover fortfarande. Känns wierd eftersom dom alltid har gått till skolan annars när jag vaknar.
och det är snö ute. va?, vad är det för jävla tjaffs?!
Tur att jag fyndade en vinterjacka häromdagen, och ett par kängor! Hade antagligen avlidit i conversen och skinnjackan.
ska gå om en kvart...
Hinner jag göra nudlar? Japp.
Herrå

Har sagts
Kluddrat av: Malin

Det går säkert jätte bra. Du är ju duktig jö =) Jobbigt med snö, här i norrköping har vi vår väder med soooool.

2012-04-15 @ 07:27:22

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0