Fyfan

Från att ha tränat varje dag i en månad så blev jag PANGsjuk och har inte gått till gymmet på 3 dagar.
min hals gjorde uppror.
Det är många på jobbet som varit/är sjuka så det är nog inte så konstigt att det kom till mig också, jag som petar alla i ansiktet.
Känner mig mycket bättre i halsen idag dock, men desto snorigare.
Förkylning är så jävla tråkigt.
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men det har känts väldigt tomt att inte gå till gymmet dom här dagarna och jag känner mig rastlös.
Eftersom jag känner mig bättre i halsen ska jag ge mig på ett gympass imorrn har jag bestämt. Kan inte ligga här och jäsa som en jävla deg. jag vill inte tappa mina muskler som jag kämpat så dant för!!!
 
Tjarrå

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0