ojojoj buzy Week!

Den här veckan är fullspäckad med saker att göra och jobb!
Idag sminkade jag Dennis Maglic och Maragrita Maiseyenka (från top model 2007)!
Dennis skulle fotas för sin nya header och Margarita för webbshoppen DM retro (Dennis egna webbshop).
Det va jättekul och imorrn ska vi fortsätta med fler bilder till shoppen!
På torsdag ska jag jobba med Josse igen, och sminka lite människor som ska ha portättbilder till sitt företag!
Sen börjar dom sista föreställningarna innan jag och Ussa åker till THAILAND på söndag!!!!
 
Idag fick jag även reda på att jag ska få jobba på nästa Produktion på Göta Lejon, som börjar i höst!!!
Jag är så himla glad!!!
Det känns overkligt att allt går så bra just nu! Lite misstänksamt bra!
Men när jag tänker så, så minns jag; jag har ju ingen karl i mitt liv, det är antagligen därför det går så bra.
That's my curse. Fantastisk karriär, no love.
Just nu så skiter jag faktiskt fullständigt i det! Kanske för att jag fortfarande är så jävla glad över mitt kommande jobb eller för att jag fick sjukt mycket happy endorfiner när jag tränade förrut, för att jag var glad och pepp! Det gick med andra ord väldigt bra att träna när man redan är glad!
 
Amazing!
 
Nu måste jag bara planera in hur jag ska hinna med att packa till thailand, hur jag ska kunna hinna träffa ussa så hon kan lämna sin jul-packning hemma hos mig till när vi kommer hem från thailand, och när jag ska hinna städa lite här hemma så jag inte lämnar en svinstia när jag flyr utomlands!
 
Här är en bild från idag, som jag stulit från Dennis!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0